Қызылорда облысында «Батыс Еуропа-Батыс Қытай» халықаралық дәлізі құрылысының жұмысы жоғары қарқынмен жүргізілді

Фото: None
ҚЫЗЫЛОРДА. 4 қаңтар. ҚазАқпарат /Жаңагүл Сердалы/ - Қызылорда облысында былтырғы жылдың көктемінде басталған «Батыс Еуропа-Батыс Қытай» халықаралық авто­жолы­ның құрылысы жоғары қарқынмен жүргізілді.

Жалпы, 2010-2012 жылдар аралығында жүргізілетін бұл күрежол құрылысы салынуының биыл екінші жылы басталады. Облыстық жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасының бастығы Өмірбек Шәменовтің айтуынша, облыс аумағында салынатын 811,7 шақырымдық жолдың жалпы жобалық құны 154 млрд. теңгені құрайды. Ал бұл жұ­мыс­тар бас мердігерлер ретінде үш итальян­дық және бір түрік-әзер­байжан бірлескен компанияларына сеніп тапсырылған. Оларға жергілікті жерден онға жуық кәсіпорындар қосымша күш ретінде қатысуда. Жыл ішінде аталмыш автобан жұ­мысына 4698 адам жұмысқа тар­тылған. Мұның 298-і шетелдік, 2604-і жергілікті азаматтар болса, қалған 1796-сы респуб­ликаның басқа аумақтарынан келгендер болып табылады.

Жыл ішінде аталған компаниялардың барлығы да жұмыстарын қарқынды жүргізіп, алдын ала белгіленген межелердің үдесінен шыға білді. Соның ішінде итальян­дық «Салини» компаниясы өзге­лерден озық көрінді. Облыс аумағынан өтетін 811,7 шақырым жолдың 408,8 шақырымын салуды өз мойнына алған бұл компания жұмыс көлемінің көптігіне орай жергілікті жерден сегіз қосалқы мердігерді жұмысқа тартты. Негізгі жұмысын Арал ауданының ау­мағында жүргізіп жатқан ол жыл соңына дейін 120,6 шақырым айналма жол салып, 50,7 шақырым жолдың негізгі қабатын дайындады. Сондай-ақ, 40,6 ша­қы­рымға бір қабатты асфальт төсесе, 14,4 шақырымға екі қа­батты асфальт қоспасын төсеу жұ­мыстарын толық аяқтап шықты.

Итальяндық келесі «Тодини» компаниясы Жаңа­қорған және Шиелі аудандарының аумағында ұлан-ғайыр жұмыстар атқарды. Ол осы екі аудан көлемінен жалпы ұзындығы 217,8 шақырым жол салуды қолға алған. Компания өзіне қосалқы күш ретінде он мердігерлік мекемені жұмысқа тартқан. Осын­шама күш-қуаты бар кә­сіпорындардың басын қосқан компания жыл соңына дейін 98,9 шақы­рым жолдың негізгі қабатын да­йын­дап, оның 90,8 шақырымына бір қабатты, ал 51,1 шақырымына екі қабатты асфальтты-бетон қос­пасын төсеу жұмыстарын атқарып шықты. Сөз ретінде келгенде айта кететін жәйт, жергілікті жердегі «УАД» жауапкершілігі шектеулі серік­тестігі белсенділік танытып, құры­лыстың қарқынды жүргізілуіне өз үлесін қосып келеді. Соның айғағы ретінде айтар бол­сақ, серіктестік бүгінге дейін 32 шақырым жолға екі қабатты асфальт төсеп, бір жолақ бойынша көліктерге қозғалыс жолын ашып берді.

Итальяндық үшінші кәсіпорын - «Им­преза С.п.А» компаниясының жұмыс ауқымы бұларға қарағанда едәуір аздау. Үш қосалқы мердігермен келісім-­шарт жа­сасқан компания 49 шақырым жол салуды мойнына алған. Қазір соның 13 шақы­рымына айналма жол салынып, 3 шақырымының негізгі қабаты дайындалған. Жол салушылардың төртіншісі - «Аккорд Окан» бірлескен кәсіпорны үш қосал­қы мердігермен келісім-шарт жа­сасқан. Оның салатын жо­лының ұзындығы - 107,5 шақырым. Кәсіп­орын қазірге дейін 23,6 шақырым айналма жол салып, 4,8 шақырым жолдың негізгі қабаты мен 2 шақы­рымға бір қабатты асфальтты-бетон қоспасын төсеген. Біріккен кәсіпорын бұл ауданда 44 шақырым жол салады. Оның 16 шақырымы ауданға қарасты Шаған және Ақжарма елді мекендерін айналып өтеді.

Аталмыш мега­жобаны жүзеге асыру барысында облыста жаңадан 18 асфальт зауыты мен 7 шағын тас зауыты қатарға қосылып, құрылысқа қажетті материалдар жергілікті жерден дайындалу үстінде.