Италияның автомобиль өнеркәсібінде сатылым төмендеді

АСТАНА. KAZINFORM – Қараша айында Италияда 124 251 көлік тіркелді, бұл 2023 жылдың осы айымен салыстырғанда 10,8 пайызға аз.

Автопром Италии также испытывает падение продаж
Фото: freepik.com

Ағымдағы жылдың он бір айының қорытынды балансы 1 452 973 жаңа автокөлікті тіркеумен аяқталды. Бұл өткен жылдың сәйкес кезеңінен 0,2%-ға аз.

Stellantis концерні қараша айында Италияда 30 817 автокөлік сатты, бұл 2023 жылдың осы айымен салыстырғанда 24,6%-ға аз. Нарық үлесі 29,3%-дан 24,7%-ға дейін төмендеді. Он бір айда топ 428 205 көлік сатты, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 9,4%-ға төмендеп, оның үлесі 32,4%-дан 29,4%-ға дейін төмендеді. 

Италиялық БАҚ-тың пікірінше, бүкіл жылдағы соңғы баланс шамамен 2023 жылғы деңгейде, яғни 1,566,000 деңгейінде, 2019 жылға қарай 18,3% төмендейді деп болжау әділетті.

2025 жылға арналған перспективалар да оң көрінбейтінін қосуға болады. Бұл Promotor зерттеу орталығының болжамы.

Қараша айының соңында жүргізілген ай сайынғы экономикалық сауалнама оған қатысқан дилерлердің тек 5%-ы ғана алдағы айларда сатылым өседі деп күтетінін көрсетті, ал 37%-ы ағымдағы төмен деңгейде тұрақтылықты шамалап отыр және 58%-ы тіркеулердің төмендеуін болжайды.

Осы тұрғыда Италиядағы жағдайдың Еуроодақтағы жағдайдан айтарлықтай айырмашылығы жоқ екені көңіл көншітпейді. Одақтың автомобиль нарығының пандемияға дейінгі деңгейге дейін қалпына келе алмауының себептерін қоршаған ортаны қорғау идеологиясы белгілеген энергияны мобильділікке көшіру саясатынан іздеу керек.

Белгілі болғандай, Еуропа автомобиль секторында зауыттардың жабылуы және жаппай жұмыстан босатылуы, сондай-ақ Қытай өнімдерінің ЕО нарықтарын басып алуының нақты қаупімен ауыр дағдарысты бастан кешіріп отыр.

Екінші жағынан, еуропалық автокөліктерге бағаның күшті өсуі жаңа және жаңартылған көліктерге сұраныстың төмендеуіне әкелді. Сонымен қатар, электромобильдерді сатып алушылардың көпшілігі оларды өздеріне тиесілі көліктерге қосымша көлік ретінде сатып алады.

- Мұның бәрі біздің елдегі көптеген жағдайларда парадоксалды жағдайға әкелді. Жаңа көліктердің сатылымы өте төмен, бірақ көлік паркі ұлғаюда. Италияда автомобилизация деңгейі 65,6 болды. Бұл әрбір 100 тұрғынға 65,6 автокөліктен келеді деген сөз. 2023 жылы бұл көрсеткіш 69,4-ке дейін өсті, бірақ айналымдағы автокөліктердің орташа жасы да өсіп, жол қауіпсіздігіне де, қоршаған ортаға да кері әсерін тигізді, - деді Centro Studi Promotor президенті Джан Примо Квальяно.

Бұрын хабарлағанымыздай, Германиядағы барлық Volkswagen зауыттары 2 желтоқсаннан бастап жұмысын тоқтатады

Соңғы жаңалықтар