Министр сыртқы несие есебінен іске асып жатқан жобаларды атады
«Бүгінде Қарағандыдан Қапшағайға (946 км) дейінгі учаскелерде ауқымды құрылыс жүріп жатыр. Еліміздің шығысында «Талдықорған-Өскемен» (768 км) және «Қалбатау-Майқапшағай» (415 км) жолдары қайта жаңғыртудан өтуде. Алакөлдің туристік кластерін дамыту үшін біз «Үшарал-Достық» (184 км) автожолын қайта жаңартып жатырмыз», - деген ведомство басшысы «Меркі-Бурылбайтал» (262 км) тасжолын қайта жаңарту арқылы Балқаш көлінің курорттық аймағын сапалы инфрақұрылыммен қамтамасыз ету көзделгенін еске салды.
«Оңтүстіктегі «Ұзынағаш-Отар» (96 км) автожолы қайта жаңғыртылып, Шамалған станциясының теміржол өткеліне жол айрығы салынуда. Батыстағы «Ақтөбе-Атырау-Астрахань» (740 км) жобасын жүзеге асырып жатырмыз. Осы мақсаттарға халықаралық қаржы институттарының қарыздары тартылған. Олардың қатарында Дүниежүзілік, Еуропалық қайта құру және даму банкі, Азия Даму Банкі және «Эксимбанк» несиелері бар», - деді Бейбіт Атамқұлов.
Министрдің айтуынша, аталған жобалардан қиындықтар тауындап жатқан көрінеді. Атап айтқанда, Еуропа қайта құру және даму банкі қаржыландыратын «Балқаш-Бурылбайтал» (288 км) және «Ұзынағаш-Отар» (96 км) жобаларында жұмыстарды сапасыз орындаған мердігерлік ұйымдармен 4 келісімшарт тоқтатылған.
«Қалған 2 учаске бойынша банк ережелері бойынша мердігер ұйымды анықтау бойынша конкурстық рәсімдер өткізіледі. Жалпы, Мемлекет басшысы тапсырғандай, Қарағанды-Балқаш-Алматы дәлізі 2023 жылы толығымен аяқталады», - деп сендірді министр.
Бейбіт Атамқұлов «Эксимбанктің» қаржыландыратын «Мерке-Бурылбайтал» және «Қалбатау-Майқапшағай» жобалары бойынша «СиньСинь» және «ҚазГерСтрой» компаниялары қиындыққа тап болғанын атады.
«Аталған жобаларды іске асыруға теңгенің құнсыздануы мен құбылмалылығы әсер етті. Битум, цемент, металл, дизель бағасының тұрақты өсуі де әсер етуде», - деді Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі.