Жаңа технологияларды пайдалану арқылы жол құрылысында энергияны - 25, жалпы шығынды 5 пайызға азайтуға мүмкіндік туады - А. Жұмағалиев

Министрдің айтуынша, «Микросюрфейсинг» жол жамылғысын қолдану жөнінде алғаш рет тәжірибелік жұмыстар атқарылған. Бұл бұдырлы-сыртқы өңдеу (БСӨ) технологиясын алмастырып, жолдық жөндеуаралық мерзімін 2-3 жылға ұзартатын болады.
«Сонымен қатар, монолитті темірбетон көпірлерін де сала бастадық, ол құрылыс құнын 30 пайызға арзандатады. Келесі жылдан бастап жылы асфальт-бетон қоспаларын пайдалануды тәжірибелік мақсатта қолданатын боламыз», - деп атап өтті ол.
Министрдің мәліметінше, сол арқылы энергия шығынын 25 пайызға қысқартып, жол құрылысы шығындарын 5 пайызға азайтуға мүмкіндік туады.
«Қазіргі уақытта «ҚазжолҒЗИ» АҚ инновациялық материалдар мен технологиялар қолданылатын 40 тәжірибелік мониторинг жүргізуде. Зерттеу жұмыстарының нәтижесі бойынша олардың құрылыста пайдалану мүмкіндігі анықталады», - деді А. Жұмағалиев.