Астанада кірме жол қызметіне тариф бекітуге қатысты жария тыңдау өтті

АСТАНА. KAZINFORM – Астана қаласы бойынша Табиғи монополияларды реттеу комитетінің департаменті «MJ Logistic LTD» компаниясының баламасыз кірме жол бойынша реттелетін қызмет тарифі мен тарифтік сметасын бекіту жөнінде жария тыңдау өткізді.

теміржол
Фото: Көлік министрлігі

Компания атынан сөз сөйлеген менеджер Мақсұт Мақановтың айтуынша ЖШС теңгерімінде ұзындығы 245 метр болатын кірме жол бар. Ол 2022 жылғы 15 желтоқсандағы сатып алу-сату шарты негізінде алынған. «MJ Logistic LTD» компаниясы жылжымалы құрамның рельстен шығып кетуін болдырмау, күрделі және ағымдағы жөндеу жұмыстарын уақтылы жүргізу, сондай-ақ сапалы реттелетін қызмет көрсету мақсатында осы кірме жолды сатып алған. 

– Кірме жолды сатып алғаннан кейін, компания тариф жобасын және тарифтік сметасын Астана қаласының Департаментіне бекітуге ұсынды. Бірінші жылдың қорытындысы бойынша біз шығындық әдіспен жасалған тарифтік сметаны – нақты жұмсалған шығындар негізінде ұсынып отырмыз. Тариф жобасында жалпы 230 мың теңге шығын қарастырылған болатын, алайда өткен кезеңде нақты жұмсалған сома 1 млн 180 мың теңгені құрады. Жөндеу кезінде шпалдардың көп бөлігі жарамсыз екені анықталды. Осыған байланысты материалдар көлемі ұлғайтылды. 2025 жылға шпал ауыстыру немесе күрделі салымдар жоспарланып отырған жоқ, – деді М.Мақанов.

Бұдан әрі спикер басқа шығындар баптары туралы айтып өтті. Атап айтқанда, «Жөндеу» бабында 680 мың теңге көлемінде шығын қарастырылған. Бұл – Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің бұйрығына сәйкес негізгі құралдардың құнын арттырмайтын күрделі жөндеу жұмыстарына бөлінген сома. Нақты жұмсалған сома – 710 мың теңге.

– Жөндеу кезінде құрылыс материалдарының басым бөлігі стандарттарға сәйкес келмейтіні анықталды. Сондықтан оларды толығымен ауыстыруға тура келді. Бұл жұмыстар 2024 жылы атқарылды, 2025 жылға мұндай шығындар қарастырылмаған, – деді менеджер.

«Амортизация» бабында 1 млн 470 мың теңге көлемінде шығын есептелген. Бұл сома амортизациялық нормаларға сәйкес есептелді және нақты көрсеткішпен сәйкес келеді.
«Әкімшілік персоналдың еңбекақысы» бабы бойынша 2 млн 568 мың 949 теңге қарастырылған. Орташа айлық жалақы – 110 мың теңге, әлеуметтік аударымдар – 49 мың теңге. Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға (МӘМС) 67 мың теңге көлемінде шығын көзделген. Бұл сома 2025 жылы жалақының 3%-ын құрайды. Нақты еңбекақы көлемі: директорға – 1 млн 20 мың теңге, бухгалтерге – 1 млн 638 мың теңге.

«Салықтар» бабы бойынша нақты шығындар 120 мың теңгені құрады, оның ішінде:мүлік салығы – 60 475 теңге, жер телімін пайдалану үшін төлем – 60 446 теңге. Бұл салықтар 2025 жылға арналған тарифтік сметаға енгізілмеген.

Реттелетін қызмет көлемі, яғни 2024 жылғы 1 тамыздан 2025 жылғы 31 шілдеге дейінгі 12 айлық кезеңде, 268,52 вагоно-километрді құрады, бұл 548 вагонға сәйкес келеді. Контрагенттерді сауалнама негізінде зерттей отырып, бұл көрсеткішті 329,23 вагоно-километрге дейін ұлғайту жоспарланып отыр.

Жалпы шығындар сомасы 4 млн 245 мың теңге көлемінде көзделген.

– Компанияның негізгі мақсаты – коммерциялық пайда табу емес, контрагенттермен жұмыс істеу және кірме жолдың тиісті жағдайын сақтау. Себебі бұл жолды бірнеше ұйым пайдаланады, – деп түйіндеді сөзін Мақсұт Мақанов.

Бұған дейін, «Шығыс — Батыс» бағыты бойынша темір жолмен транзиттік тасымал көлемін арттыру қажет екенін жазғанбыз.

Соңғы жаңалықтар