Қазақстанда электрондық коммерция нарығы 2011 жылы 133 млн. долларды құрады

«Қазақстанда былтыр электрондық коммерция нарығы 133 миллион доллар болды. Оның - 95,5 миллионы онлайн билет сату; 17,4 миллионы тұрмыстық және электрондық техникалар; 6 миллионы киім-кешек пен аяқ киім; 2 миллионы жиһаз бен үйге арналған тауарлар; 1,6 миллионы кітаптар; 1,5 миллионы азық-түлік; 1,4 миллионы купондық сервис; 0,45 миллионы балаларға арналған тауарлар; 0,2 миллионы спорттық тауарлар. Ондағы маржиналдық кітап, купондық сервис пен балаларға арналған тауарлар да жоғары. Киім-кешек пен аяқ киімде, спорттық және азық-түлік тауарларында орташа: Тұрмыстық және электрондық тауарларда, жиһаз бен үйге арналған тауарларда төмен, ал билеттерде өте төмен», - дейді «Chocolife.me» компаниясының қаржы директоры Әнуар Бакиев.
Оның айтуынша, тұрмыстық және электрондық тауарларда, билеттерде онлайн үлесі 15, өсім әлеуеті 30 пайыз. Бұл кітаптарда 3 және 10 пайызды, жиһаз және үйге арналған тауарларда 1,5 пен 50 пайызды құрайды. Купондық сервисте онлайн үлесі 100 пайыз болса, өсім әлеуеті бұдан 10 есе жоғары. Ал киім-кешек пен аяқ киімде, балаларға арналған, спорттық және азық-түлік тауарларында онлайн үлесі 1 пайыздан төмен. Бірақ өсім әлеуеті өз ретіне қарай 50, 70, 100 және 30 пайызды құрайды.